Åpen barnehage

Åpen barnehage er et sosialt tilbud for de yngste, med følge av en voksen. Hos oss er det hyggelig å være, vi har leker tilpasset barnas alder, en hyggelig pedagog og vårt eget lokale. Ta med deg barnet ditt og barselgruppen eller en venn. Vi er ganske sikre på at dere har lyst til å komme igjen :)

Velkommen til Åpen Barnehage Foss!

Tilbudet er gratis, det er ingen påmelding og en kan komme og gå når dere har lyst innenfor vår åpningstid. Vi holder åpent tirsdager og torsdager fra kl 09.00-13.00. Vi holder stengt i jul- og påskeferie, samt hele juli. Ved sykdom er Åpen barnehage ubemannet.

Hos oss vil dere oppleve et inkluderende og hyggelig fellesskap, leker tilpasset barnas alder (0-6 år) og muligheten til å bli bedre kjent med andre småbarn og småbarnsforeldre i området. Åpen barnehage har eget lokale i barnehagen, og en pedagog som er behjelpelig med det meste. De fleste barn som kommer til oss er i alderen 0-1,5 år.

Vi serverer vann/melk/frukt etter behov. Kaffe serveres ikke pga sikkerhet. Annen mat tar foreldrene med selv.

Følg oss gjerne og lik siden på facebook - @BesoksBarnehageFoss:

Vi gleder oss til å møte dere!

Tjenesteleder i Foss barnehage: Monica Hagerup, tlf 95186180

E-post: monica.hagerup@ulna.no